Upozornění
Internetové stránky s redakčním systémem za 600 Kč...
[
Úvodní stránka
› Obchodní podmínky
]
Obchodní podmínky
Obchodní podmínky služby PROBYTOVADRUZSTVA.CZ platné od
1. 6. 2014
(1) Vymezení pojmů
- Provozovatelem (Služby) se rozumí společnost ParCon & Partner, v. o.
s., se sídlem Kavčí plácek 121/1, 500 03 Hradec Králové 3, IČ 64825264,
zapsaná ve veřejném (obchodním) rejstříku vedeném Krajským soudem
v Hradci Králové, oddíl A, vložka 5253, datum zápisu 15. 11. 1995,
e-mailová adresa info@probytovadruzstva.cz
nebo info@parcon.cz;
- Zájemcem (o Službu) se rozumí fyzická nebo právnická osoba, která
navštíví internetové stránky Služby a vyplněním a odesláním
objednávky projeví zájem o zřízení služby a uzavření smlouvy;
- Uživatelem se rozumí fyzická nebo právnická osoba, která dále
uvedeným způsobem uzavře s Provozovatelem smlouvu na poskytování
Služby;
- Službou se rozumí nedílný komplet těchto dílčích komponent: /a/
provoz a též registrace domény 2. řádu na české národní internetové
doméně (např. probytovadruzstva.cz), přičemž jako vlastník této
domény bude veden Uživatel; /b/ provoz (webhosting) internetových stránek
s možností jejich úpravy Uživatelem (dále jen Redakční systém)
s adresou výše zmíněné Uživatelovy domény; /c/ provoz nejméně jedné
e-mailové adresy či více e-mailových adres odvozených od názvu
Uživatelovy domény (např. info@probytovadruzstva.cz);
pokud doména (ad a) je již Zájemcem či Uživatelem zaregistrována, provede
Provozovatel v součinnosti se Zájemcem či Uživatelem její převod
v rámci národního registru domén (CZ.NIC) tak, aby na ní bylo možno
instalovat a provozovat Službu jako komplet (tento převod znamená změnu
NS-SETu, registrátora domény, popř. kontaktních údajů dle pokynů
Provozovatele, přičemž vlastnictví domény zůstane vždy na straně
Zájemce nebo Uživatele); tento převod provedou Provozovatel a Zájemce či
Uživatel bez vzájemných finančních nároků, vzniknou-li s převodem
další související náklady, nese je Zájemce nebo Uživatel;
- celková kvóta (přidělený diskový prostor) Služby činí 50 MB
(sdílený pro Redakční systém a jeho soubory i pro e-mailové adresy);
- Služba nezahrnuje poskytnutí zdrojového kódu Redakčního systému ani
přístup k doméně a webovému prostoru Služby pomocí protokolu FTP;
- Dodatkovou službou se rozumí činnost poskytnutá Uživateli
Provozovatelem nad rámec Služby, bude-li Uživatelem samostatně
požadována.
(2) Sdělení před uzavřením smlouvy
Provozovatel sděluje Zájemci následující informace před uzavřením
smlouvy:
- náklady Uživatele či Zájemce na prostředky komunikace na dálku
(přístup k webovým stránkám PROBYTOVADRUZSTVA.CZ a další úkony
související s uzavřením smlouvy) odpovídají cenám, které Uživatel
běžně platí za připojení k síti internet;
- před uzavřením smlouvy bude Zájemci formou e-mailu zaslána zálohová
faktura na provoz služby na následujících 12 měsíců;
- uhrazením této zálohové faktury bude smlouva považována za uzavřenou
na dobu určitou v délce 12 měsíců od přijetí úhrady, přičemž
Služba bude zprovozněna nejdéle ve lhůtě 3 pracovních dnů po přijetí
této platby zálohové faktury;
- od uzavřené smlouvy nemůže po dobu její platnosti a účinnosti
(12 měsíců – viz výše) Provozovatel ani Uživatel odstoupit, smlouvu
však lze vypovědět;
- v případě sporů mezi Uživatelem a Provozovatelem není stanovena
žádná forma mimosoudního vyřizování těchto sporů (stížností);
- jako forma veškeré komunikace mezi Provozovatelem a Uživatelem, popř.
Zájemcem se stanovuje komunikace prostřednictvím e-mailu, u Provozovatele
jde o e-mailové adresy uvedené výše, u Uživatele o e-mailovou adresu,
kterou uvedl při objednávce Služby nebo jinou následně Provozovateli
sdělenou adresu včetně adresy zřízené v rámci Služby, u Zájemce jde
o e-mailovou adresu, se kterou s Provozovatelem komunikuje;
- Provozovatel a Uživatel, popř. Zájemce souhlasí s tím, že zálohová
faktura a následně daňový doklad bude zasílán formou e-mailu ve formátu
PDF, doklady v papírové podobě nebudou zasílány.
(3) Cena Služby
Cena Služby je uvedena na internetových stránkách www.probytovadruzstva.cz. Je platná
a účinná pro celou dobu trvání smlouvy a po tuto dobu nebude měněna,
ledaže by Uživatel požadoval změnu rozsahu Služby.
Cenu Služby je Provozovatel oprávněn kdykoliv změnit, a to i bez
předchozího upozornění Uživatele. Změna ceny je platná a účinná jejím
zveřejněním na internetových stránkách www.probytovadruzstva.cz. Jak je
uvedeno v první větě tohoto článku, změna ceny Služby se netýká již
uzavřených a tedy platných a účinných smluv.
Cena Dodatkové služby je uvedena na interneových stránkách www.probytovadruzstva.cz. Je platná
a účinná v okamžiku jejího požadování Uživatelem. Cenu Dodatkové
služby je Provozovatel oprávněn kdykoliv změnit, a to i bez předchozího
upozornění Uživatele.
(4) Objednávka Služby, uzavření smlouvy, změna rozsahu Služby,
ukončení smlouvy, výpověď smlouvy
- objednávka Služby je k dispozici v elektronické verzi na internetových
stránkách www.probytovadruzstva.cz, odkud ji
Zájemce odesílá prostřednictvím sítě internet; pokud je objednávka
Zájemcem vyplněna neúplně, chybně či nesrozumitelně, vyzve jej
Provozovatel k doplnění;
- Zájemce či Uživatel jsou srozuměni s tím, že Provozovatel poskytne
následující údaje o něm třetím osobám, a to výhradně v nezbytném
rozsahu v souvislosti s registrací domény Uživatele. Jde o následující
údaje: jméno, příjmení (u fyzických osob) či název nebo obchodní firma
(u právnických osob), sídlo, IČ, DIČ a e-mailová adresa Uživatele či
Zájemce, výhradně u nepodnikajících fyzických osob též datum narození;
jiné než zde uvedené údaje nebudou bezvýhradně třetím osobám bez
výslovného souhlasu Uživatele, popř. Zájemce Provozovatelem žádným
způsobem sděleny;
- na základě vyplněné objednávky vystaví Provozovatel Zájemci
zálohovou fakturu obsahující cenu Služby se splatností 10 dní; po dobu
splatnosti se Provozovatel cítí být vázán obsahem objednávky; nemůže
však garantovat, že po dobu splatnosti nedojde k zaregistrování Zájemcem
vybrané domény jinou osobou;
- smlouva se považuje za uzavřenou dnem přijetí platby zálohové faktury
Provozovatelem;
- nejdéle ve lhůtě 3 pracovních dnů po přijetí platby zálohové
faktury zašle Uživateli daňový doklad, zprovozní Provozovatel Uživateli
Službu a sdělí mu veškeré přístupové údaje k plnému využívání
Služby, tedy zejména uživatelská jména a hesla pro přístup
k Redakčnímu systému a k e-mailovým schránkám a dále internetové
adresy, z nichž se k Redakčnímu systému a e-mailovým schránkám
přistupuje; na žádost Uživatele Provozovatel sdělí také přístup
k e-mailovým schránkám prostřednictvím protokolu POP3, přičemž
přístupy k protokolu SMTP Provozovatel neposkytuje;
- nejpozději 14 dní před skončením doby, na kterou byla smlouva
uzavřena, zašle Provozovatel Uživateli zálohovou fakturu obsahující Cenu
služby na dalších 12 měsíců dle aktuálního ceníku se splatností
10 dní; je-li tato zálohová faktura uhrazena, uzavírá se nová smlouva na
dobu určitou 12 měsíců ode dne následujícího po ukončení smlouvy
původní a vztahují se na ni ustanovení obchodních podmínek Služby platné
a účinné k okamžiku přijetí úhrady zálohové faktury Uživatelem;
v případě neuhrazení původní smlouva zaniká uplynutím doby, na kterou
byla uzavřena a Služba bude včetně registrace domény u národního
registru domén (CZ.NIC) zrušena;
- uživatel může požádat Provozovatele o změnu rozsahu Služby, a to
zejména v oblasti zvýšení či snížení počtu e-mailových adres Služby
(přičemž nejmenší počet těchto adres je jedna); v případě zvětšení
rozsahu Služby vystaví Provozovatel Uživateli zálohovou fakturu na cenu
zvětšeného rozsahu Služby na období od prvního celého kalendářního
měsíce do konce platnosti a účinnosti smlouvy se splatností 10 dní a
nejpozději ve lhůtě 3 pracovní dny po její úhradě rozsah Služby
rozšíří, sdělí uživateli všechny potřebné přístupové údaje a
zašle mu daňový doklad; v případě zmenšení rozsahu Služby sdělí
Uživatel okamžik, k němuž si přeje rozsah Služby zmenšit, po zmenšení
rozsahu Služby zašle Provozovatel Uživateli opravný daňový doklad
(“dobropis”) a do 10 dnů vrátí Uživateli poměrnou část ceny Služby
na Uživatelem sdělený bankovní účet;
- finanční vypořádání při zvětšení či zmenšení rozsahu Služby
probíhá v cenách platných a účinných v době uzavření smlouvy na
Službu;
- smlouva se ukončuje dobou, na kterou byla uzavřena nebo výpovědí;
- smlouvu může Uživatel nebo Provozovatel kdykoliv vypovědět; výpověď
je platná, pokud je zaslána z e-mailové adresy Provozovatele nebo
Uživatele, která je specifikována v článku (2) těchto obchodních
podmínek;
- výpovědní doba v délce 1 kalendářní měsíc počíná běžet
prvního dne kalendářního měsíce následujícího po doručení výpovědi
druhé straně;
- Provozovatel je oprávněn smlouvu vypovědět bez výpovědní doby, pokud
zjistí či je jinou osobou upozorněn na to, že údaje zveřejněné
Uživatelem na internetových stránkách Služby jsou ve zjevném rozporu
s obecně závaznými právními předpisy;
- Uživatel je oprávněn smlouvu vypovědět bez výpovědní doby, pokud
Provozovatel změní obchodní podmínky tak, že se tak smlouva stane pro
Uživatele nevýhodnou či neakceptovatelnou;
- po ukončení běhu výpovědní doby je Provozovatel povinen vystavit a
zaslat Uživateli opravný daňový doklad (“dobropis”) na poměrnou část
služby určenou podle celých kalendářních měsíců od ukončení smlouvy
výpovědí do uplynutí doby, na kterou byla smlouva původně uzavřena, tato
částka bude Provozovatelem vrácena na bankovní účet, který mu Uživatel
sdělí, a to do 14 dnů ode dne vystavení opravného daňového dokladu.
(5) Další práva a povinnosti Provozovatele a
Uživatele
Provozovatel se dále zavazuje:
- zajistit provoz Služby nepřetržitě po dobu platnosti a účinnosti
smlouvy a v případě přerušení provozu Služby delšího než 12 hodin
bez přestávky vrátit Uživateli na jeho žádost poměrnou část uhrazené
ceny Služby, v tomto případě se použije přiměřeně stanovení
o vystavení opravného daňového dokladu (“dobropisu”) a vracení
částky Provozovatelem při výpovědi smlouvy jak je uvedeno v článku
4 těchto obchodních podmínek;
- informovat Uživatele s dostatečným předstihem o případných
změnách či omezeních v provozu Služby, pokud budou tyto události známy
Provozovateli předem;
- na základě sdělení Uživatele udržovat aktuální údaje o něm
zejména v národním registru domén (CZ.NIC);
- do 7 kalendářních dnů provést Uživatelem požadovanou Dodatkovou
službu, pokud její provedení předtím Uživateli potvrdil;
- na dotaz Uživatele mu bezplatně sdělit výši jeho využité kvóty
(využité přidělené diskové kapacity) Služby;
Uživatel se dále zavazuje:
- používat Službu v souladu s obecně závaznými právními
předpisy;
- nezneužívat zejména e-mailovou adresu Služby k rozesílání
řetězových či nevyžádaných e-mailových zpráv (tzv. spamů);
- informovat Provozovatele v dostatečném předstihu o případných
změnách ve svých kontaktních údajích;
uhradit Provozovateli cenu požadované a Provozovatelem odsouhlasené
Dodatkové služby;
- nepřekračovat přidělenou kvótu (diskový prostor) Služby;
Uživatel zároveň zcela vyvazuje Provozovatele z odpovědnosti za
jakékoliv údaje a data, která budou Uživatelem zveřejněna či posílána
formou e-mailových zpráv prostřednictvím Služby. Provozovatel také
neodpovídá žádným způsobem za škody, které by mohly uživateli vzniknout
v souvislosti s používáním Služby. Provozovatel neodpovídá za
funkčnost a provoz Služby, pokud bude Uživatelem překročena kvóta
(přidělený diskový prostor) Služby.
(6) Základní charakteristiky Služby
Služba je nedílným kompletem dále uváděných komponent se sdíleným
diskovým prostorem (kvótou) 50 MB pro všechny komponenty dohromady.
/a/ komponenta internetová doména 2. řádu zahrnuje:
- zaregistrování této domény (např. probytovadruzstva.cz)
u národního registru domén (CZ.NIC), přičemž jako vlastník domény bude
registrován Uživatel;
- provoz (webhosting) této domény;
- případnou aktualizaci údajů Uživatele (vlastníka domény)
v národním registru domén (CZ.NIC)
/b/ komponenta Redakční systém zahrnuje:
- přístup k Redakčnímu systému pomocí samostatné internetové
adresy;
- definici základního menu internetových stránek Služby včetně
barevného schématu;
- možnost editování stránek obsahujících text, tabulky, číslované
odstavce či odstavce s odrážkami a vkládání obrázků;
- možnost editování stránek obsahujících dokumenty ke stažení;
- možnost editování zveřejňovaného kalendáře událostí;
- možnost editování stránek obsahujících kontaktní či objednávkový
formulář odesílaný na zadanou e-mailovou adresu Uživatele;
- možnost editování stránek obsahujících tzv. knihu návštěv pro
zadávání vzkazů apod.;
- možnost definování skupiny návštěvníků s uživatelskými jmény a
hesly pro přístup ke stránkám Služby určených jen pro tyto skupiny;
/c/ komponenta e-mailové schránky zahrnuje:
- přístup k e-mailové schránce pomocí samostatné internetové adresy
(webové rozhraní k e-mailu, dále jen “webové rozhraní”), popř. na
žádost Uživatele též prostřednictvím protokolu POP3;
- prostřednictvím webového rozhraní běžnou práci s e-mailovými
zprávami, především jejich přijímání a odesílání – obojí včetně
příloh.
Služba může být dále vyvíjena a zdokonalována, mohou být přidávány
nové funkce a vlastnosti – to vše i bez předchozího upozornění
Uživatele. Všechny výše uvedené charakteristiky Služby však budou
zachovány.
(7) Závěrečná ujednání
Provozovatel je oprávněn tyto obchodní podmínky měnit, a to i bez
předchozího upozornění Uživatele. Stanou-li se změněné obchodní
podmínky pro Uživatele nevýhodné či neakceptovatelné, je oprávněn
smlouvu vypovědět bez výpovědní doby tak, jak je uvedeno v článku
4 těchto obchodních podmínek. Tyto obchodní podmínky platí ode dne
1. 6. 2014 do odvolání.